R' tummen upp för min helg!

Cha cha! nerå men tjenare på er!
jag har haft en jätteskön helg, började ju med att åka ut till pappa i fredags det blev lite "fredagsmys" med pizza och idol m.m. Lördagen började lugnt med frukost och fix, sen ett besök i stan med hela familjen, kollade runt lite och käkade lunch, bokade dessutom klipptid till på onsdag. ska bli skönt att få bort de slitna :) några tips på frisyrer? :) annars behåller jag nog den jag har.

senare kom matilda ut till oss, vi pluggade så mycket vi orkade och kunde sen mot kvällen kom pappa och bror hem från stockholm (hockeymatch) och även några familjekompisar kom över och stannade tills vid ett nånting. var vakna ett bra tag till och låg och snackade om allt o ingenting!

och idag vaknade vi klockan 12! ;O hehe men vi åt frukost, jag tog en dusch och sen åkte vi alla in till stan, vi släppte av matilda i stan och vi åkte och åt julbord och kollade hockey! Mycket trevligt! HÄRLIGT VIK!

nu har jag precis kommit hem till mamma för nån timme sen, jag ska väll sätta mig med det gamla fotoalbumet och välja bilder till fotokalendern som jag ska göra i skolan. det blir massa "old time's" foton ;)

nej nu ska jag kila, kanske langar en bild lite senare på lite "needs" och min önskelista inför julen!
ciao!





Kommentarer
Postat av: matilda

antingen som du har nu, elr typ som du tänkte me kortare typ te axlarna :), eller lugg fan:)

lika fin i allT!

2009-11-29 @ 20:58:12
URL: http://m-tr.blogspot.com
Postat av: rebecca

okej, ah precis det jag har funderat på... men mitt hår är så långt nu så har ingen lust att klippa av det "/ men vi får se :) hm.. lugg blir det nog inte iaf.. så drygt att inte kunna sätta upp allt i en toffs :P tack för hjälpen!

2009-11-30 @ 20:09:13
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0