R' tummen upp!

hej IGEN, tänkte bara säga att på önskelistan står det också b.la. presentkort på kicks och det finns en spc anledning. för att jag har fått tips och även läst på internet om ett smink märke som heter ID-bare minerals som ni nog känner igen! det sägs att det är så pass bra mineraler i sminket så att det är bättre att sova med det än att sminka av sig, såpass bra mår huden av sminket! Nackdelen är väll att det kostar lite mer än "vanligt smink" dem flesta foundations som t.ex. isadora, maybelline new york, nivea m.m. har ligger på runt 100-200 spänn dem flesta, bare minerals foundation kostar 435 kronor (om jag inte minns fel haha men har för mej de) och som ni ser på den första bilden så är det inte flytande foundation utan deras foundation är i puderformat kan man säga. alltså behöver man en borste för att "applicera" (som de profersionella så snyggt kallar det) de i ansiktet. du kan dessvärre inte ta vilken borste som helst, utan ID har även några speciella borstar som ska användas för bästa resultat, det speciella med dessa är att dem är gjorda på get-hår... när jag hörde det började jag asgarva (inne på kicks haha) men det var tydligen nått speciellt med get-håret så det fick fram mineralerna mycket bättre än en vanlig borste.. tror hon sa nått sånt om gethåret. borsten ligger på runt 370 kronor har jag för mej. Priserna jag har sagt är det Kicks som har.




ID fanns på kicks för ungefär ett år sedan sen hade det uppehåll men nu är det tillbaks igen, det är väldigt bra måste jag säga. Annars var man tvungen att leta upp någon "speciell" sminkbutik.

det var allt från mej för tillfället, haha hinner säkert med ett inlägg till innan jag går och lägger mej!
CIAAAAAAAAAAAAAAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0