2 timmar och 8 minuter kvaaar...

tjeina people! kom precis hem till pappa igen efter att ha vart hos mamma hela kvällen och blivit firad. fyller ju nämligen 16 imorgon. och jag ber till gud att jag slipper firande i skolan.. inget jag gillar så starkt. men jag antar att mina fina vänner ställer till med nån vacker sång. men ja.. det blir som det blir. man fyller ju iofs bara år en gång per år så man får väll passa på.

nu ska jag hoppa in i duschen och sen sova. och hoppas på en fin väckning imorgon bitti... nej nu måste jag kila. men här är dagens vill ha iallafall: superfina om jag får säga det själv, från lindex om nån ville veta! ciao/ rebecca_16barre_tomorrow!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0