6timmar 20 minuter

tjenamittbena! har precis packat de sista, och käkat och nu ska jag kolla på andra avenyn!

kan väll skriva en liten bibel om dagen elr nått sånt..
började med att ta moppen till skolan, inte långt kvar tills jag är framme så kommer jag på att jag glömt dem viktiga papprena hemma. dem papprena om att byta skola. får vända och köra hem igen för att hämta dem, sen åkte jag tillbaks, var tvungen att tanka också för det var typ tomt. sen kom jag till skolan och då kollade vi på ett klipp i en och en halvtimme som var 58 minuter långt (haha)! sen rast, sen fixa jag tilda och carro typ nå tårtliknande skit som vi skulle bjuda alla på. sen fixa vi allas autografer till klasströjan. sen lunch, fika och sen sluta vi!

måste ba säga att det är vääääldigt tråkigt att två i klassen inte följer med till den andra skolan! hoppas ni ändå följer med på klassresa och hela baletten!

efter skolan åkte jag hem, och tjejerna kom hem till mej. vi chilla på riktigt, sen drog jag med mej dem ut. sen tog vi bussen till stan. jag köpte en tröja. sen en fika på donken och sen hem.

nej nu ska jag fixa mej för sängen sen lägga mej och kolla på aupndra avenyn! bäst att sova i tid när man ska upp inatt..

CIAO, PUSS PUSS PUSS!
skriver igen om 10 dagar!
rebeccarebeccarebecca


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka två äre som ska stanna?:)

2010-04-02 @ 15:43:10
Postat av: Anonym

vilka?

2010-04-02 @ 15:48:35
Postat av: Anonym

Va är det nån som ska stanna? vilka?

2010-04-02 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0