it's like.. shit

vilket väder alltså! det var nästan typiskt för igår sa jag till mamma "nu borde de väl inte komma nå mer snö?"
vaknar till någon skitunge som säger, mamma mamma kolla det snöar! ..yey

idag är de spinning med mor, ska bli kul. när jag kommer hem vet jag inte vad jag ska göra.. jag ska nog spela sims haha, matilda berätta nyss att hon har fixat det så blev lite sugen.

På torsag åker jag till säfsen med en till familj, skit snygg stuga ska vi bo i såg jag på bilderna. Så imorron när det är mammas födelsedag ska vi åka och fixa skidor och grejer. förresten fick hon en kamera idag utav familjen, alla är inte hemma imorgon.
hörs


en utav de sista dagarna på kunskapsskolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0