GRATTIS TILL EMMA IDAG!♥

mig låtsas lillesyrra fyllde år idag, 11. vi var där och gav present och fika o lite så :)
sen gick jag med min låtsas lillebror några hundra meter bort där matilda var, filip gick efter tag och jag vid kvart i elva kanske.. kika teve, lyssna på musik och prata - najz

as skönt med helg! imorgon ska jag sova, så länge jag bara kan. har längtat efter det hela veckan, har längtat till att inte bli väckt av något fucking alarm haha!
nu ska jag kika runt på kläder tror jag. sov så gott!

förresten, idag efter skolan/stan var jag på pappas jobb. nån efterbliven radiokanal va igång.. vet inte alls vem som sjöng eller vad låten heter, men en del utav texten gick ungefär såhär:
Han kommer alltid vara viktig,
kanske de bästa som hänt.
han kanske bara var en ängel. som gjort sitt och sedan återvänt
jajaj, tyckte om texten.
gonatt /c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0