grooowing like a flower

Tjabba! måste snabba på känner jag.. är jättetrött så jag måste besöka sängen snarast möjligt!
helgen har vart rätt grym, ba glidigt förbi rätt fort men riktigt fint. började helgen med partaj hos tobbe i fredags som blev riktigt bra, hade superkul! 

i lördags segade vi ett tag och vi sprang framotillbaks på malmaberg för att leta efter ett pizzahak som var öppet en lördag klockan 10-halv elva på morgonen, chillade hemma hos carro fram tills 5 då kom mamma och hämtade oss, vi drog till mej. jag käkade, duschade och fixa mej sen drog vi till maja. vi gick mot nån pulkabacke för att möta lite grabbs för grillning, men de började spöregna så det blev chill på majas inglasada och varma altan istället. sen vidare till viktor en stund sen hem.

idag vaknade jag vid elva, gjorde allt dedär som man brukar göra på mornarna sen åkte jag och mamma till erikslund för att köpa present till bror min och kolla mobil. sen fick jag skjuts till maja, carro och tilda kom också dit efter en stund. senare åkte jag till min brors mormor och käkade sen hem till pappa igen.

nu ska jag kolla lite kläder på internet och sen slagga.
hare fint, hörs imorgon!
kram, rebecccaaa

GRATTIS ÄLSKADE CALLE PÅ 9-ÅRSDAGEN!
JAG ÄLSKAR DEJ, MIN.. BROTHER FROM AN OTHER MOTHER!
(den skitungen fick marinblå converse... avundsjuk storasyster! dessutom en sjukt snygg bmx som jag ba måste testa att åka på dem där pinnarna på haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0