HELLO SUNSHINES!

sitter och kikar facebook och NCIS samtidigt! är faktiskt hemma hos mamsen såhär på en torsdag, riktigt nice. vi har käkat och sen har vi rensat mammas garderob och kastat ut massa gammalt så nu får hon köpa massa nytt :D

som carro skrev så åkte vi hem till henne efter skolan, vi drack te och försökte få in lite matte i skallen (nationella imorgon). sen åkte jag ner på stan vid 17.00 och köpte en skjorta på gina. sen tog jag moppen ut till pappa, packade och drog hem till mamma.

nu ska jag kolla klart NCIS sen så måste jag sooova!
kanske slänger några ögon på mattepappret...
harefint och sovgott, så hörs vi imorn!
rebeccaaa

(hitta tyvär ingen bild på skjortan,
men kanske kan ta en i helgen!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0