HJÄLP MIG

tjingtjong! sitter i sängen med datorn i knät och är hyffsat trött. men innan jag somnar blir det förra veckans avsnitt av andra avenyn. dagen har varit toppen! började med skolan och äntligen har klassen kommit fram till ett beslut haha. nu har vi enats om vart vi ska åka och vad vi ska göra på klassresan. tror det kan bli riktigt kul! ja iallafall så tog jag moppen ner till stan när vi slutat och carro, op och mandy kom med bussen. vi gick där ett tag, jag köpte två shorts och la undan en tröja, en skjorta och yttligare ett par shorts (hah, drf rubriken) har fått nått allvarligt beroende av att köpa kläder. hittar massa saker jag vill ha, köper en hel del, för pengar som jag egentligen innerst inne borde spara men kan ändå inte låta bli att köpa grejerna. för dem är antagligen så fantastiska att jag skulle gå med ångest ett bra tag om jag INTE köpte det. aja nog om det.. sen har väll typ carro skrivit om vad som hände sen..

efter föräldrarmötet åkte jag hem, kom hem vid halv nio och stack ut och sprang på en gång så att det inte skulle hinna bli mörkt. sen in och äta, duscha och nu datorn. ska väll ta och borsta tänderna och trycka igång andra avenyn sen sooooova, är så jäkla trött!

men vi hörs väll imorgon, i hope!
ciaooooooo, R


jackan jag och carro köpte för nån dag sen!


Kommentarer
Postat av: jooosefine

snygg!:)

2010-04-17 @ 17:32:17
URL: http://malmboorgs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0