home sweet home

hej på er! är hemma från alperna resan, det var sjukt bra där borta! snacka om skillnad på skidåkning och skidåkning... går inte att jämnföra med sverige om man säger så.

har sjukt ont i mina ben och fötter och är jättetrött så jag ska väll försöka att fatta mej kort. idag var väll första dagen i skolan efter lovet, det gick väll rätt bra. ny skola och grejer men de funka fint! sluta iaf efter lunch och drog ner med tjejerna till stan, sen var jag kvar på stan ända tills dansen började vid sju. då drog jag dit. så ni kan ju tänka er vilken värk jag har i fötterna och benen efter alla timmar jag och carro traskade på stan. (nu börjar det blir långt här, jaja..) fick iaf med mig en sommarjacka från gina, ett par strumpbyxor med prickar och två par örhängen med mej hem. kan nog lägga in lite bilder på jackan och strumpbyxorna imorgon. nej nu måste jag lägga huvet på kudden!

goodnatt
rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0