i'll fight forever to keep you close

heyheyhey
lyssnar på musik jag, för den som ville veta. försöker även skriva så tyst jag kan på tangenterna för far min bad mig stänga av datorn vid elva, haha...nej. låter väl så bra in till han så han störs eller nått.
imorgon är de onsdag, betyder snart helg :):)

på tal om imorgon, nationella prov i engelska.. tycker nästan synd om mig själv redan, fastän jag inte gjort det. ni kan aldrig tänka er hur sällan jag pratar engelska haha!
nu ska jag sova, eller ja.. snart
hejs!


just nu kmr musiken häärifrån sörrni! tihi
/caroline

Kommentarer
Postat av: matilda

va kmr dö tsm :)

2010-04-28 @ 07:13:25
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0