katy perry & timbaland - if we ever meet again

wooow vilken dålig uppdatering!
vi var på fest på tidölindö i fredags, en bra&rolig kväll/natt!

i lördags chillidilla vi, på eftermiddagen kom ronja och maja hem till mig där vi alla tre var, och lite senare drog vi till gryta. vi skulle grilla men de blev inte så, vi satt i majas inglasade uterum istället, vi va väl typ tretton stycken.
& idag, då åkte jag & matilda till maja där rebecca var.. var och köpte en dator till maja och lite så :)

ikväll ska jag inte göra nånting, ska packa upp iallafall.. är hos pappa nu.
imorgon ska jag till tandläkarn, skjut mig
hejdå! /carro


hälften utav gänget iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0