ken ring - nu måste vi dra

har fått en ny favvislåt tror jag, nu måste vi dra! den är rätt skön..
dessutom ska jag skriva om ken ring på svenskaarbetet, kan bli rätt intressant i think.

dagen har varit rätt nice, åkte till stan efter skolan. hitta en rätt snygg blazer på hm, som satt som ett smäck! så köper nog den imorgon. åkte hem vid fem, haha typ somna på bussen som jag alltid gör när jag åker hem. är alltid så jäkla trött efter skolan. men av nån konstig anledning så lyckas jag alltid gå av på rätt hållplats och de.

sen vid sju var det dans, rätt kul. hem och käka och duscha, bädda upp sängen och la mig här framför. nu ska jag nog kolla lite kläder och annat stuff på internet sen sova!

hare fint.ciao.rebecca.

har finally insett, det är helt sjukt hur blind man kan bli... att vi inte sett hur sjukt det egentligen är.. när man ställer sig själv den enkla frågan och står utan svar, då borde man börja fundera på hur det egentligen är. börjar fundera på hur man kan beté sig så som vissa gör...



Kommentarer
Postat av: matilda

håller helt klart med! de där sista du skrev.

2010-04-25 @ 19:58:24
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0