lördagmorgon 24 april

hej på er! klockan är strax efter tolv och jag ligger fortfarande i sängen.. har legat här ett bra tag. gick upp runt nio och åt frukost sen har sängen och datorn hållt mej sällskap sen dess. har kikat på tre avsnitt av andra avenyn som jag missat. och nu ska jag hoppa in i duschen och fixa mej sen ringa carro och matilda och höra om vi ska hitta på något ikväll! har inga som helst planer för dagen, vet bara att jag drar in till stan så småning om. men jag uppdaterar nog senare under dagen/kvällen.

juste igårkväll hade jag inget att göra, så jag följde med mamma och co till farmor som fyller år idag egentligen. men åkte dit igårkväll och firade henne, även jag fick lite presenter eftersom jag fyller år på måndag och dem kan inte komma då. så så var det med det! men vi hörs sen..

CIAO.REBECCA

Kommentarer
Postat av: emma

vet inte vad affären heter men den ligger i postgallerian hahaha :)

2010-04-24 @ 17:46:42
URL: http://emmakauhanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0