onsdag slappdag op

tjenaretjenare! kom precis hem för en halvtimme sen. idag har vi inte gjort särskilt mycket vettigt alls i skolan. vi började med att gå till gympahallen och köra killer-boll sen spela vi pingis, sen gick vi bort till konstgräset och körde fotboll och basket. sen hade vi lunch sen gick vi till vallby frilufts museum haha och kolla på djur och fika sen slutade vi! :)

efter skolan drog jag, op och tilda till superbilligt och op köpte ett lås till sin moppe och jag fixa en skruv till min moppe som jag har tappat. så nu är det fixat! sen åkte vi hem till op, efter ett tag åkte jag och hämtade nordin vid bussen så följde hon med till op. satt och snacka ett bra tag sen åkte vi alla hem. nu är det någon okänd som har ringt mej så jag ska ringa carro och fråga om det är hon. hörs sen!

REBECCA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0