rubrik?

becca berättade om dagen, så ja, va ska jag skriva? :)
att jonas iaf räddade min dag, inga lektioner alls! sjukt skönt, och kul att bara umgås me klassen.
Jag och Carro cykla faktiskt till skolan idag, duktigt! :) de är faktiskt en bra bit. Sen drog hon så jag skjusade op hem till hon sen cykla jag hem till mig senare. Har bara städat lite, och nu ska jag fixa och trixa me lite bilder.
Mamma har beställt hem ett par paljett leggings till mig som jag förhoppningsvis kan ha på valborg,
imorn kl 3 är dom här om de inte blir nå jävla krångel.
men ser verkligen inte fram imot imorn, både so redovisningsgrej och engelska NP muntligt, kmr gå skit, men skit samma :))
är sjukt avis på min syster som är i turkiet nu :(( men hon är mer värld att åka dit än jag!
nu tog de slut på fantasi, ska proppa min kamera med gammla fest bilder nu, ciao!
/matilda


systeryster & Liam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0