skola kolatårta finavänner barkarö

tjenamittbena! sitter och lyssnar på kenring för tillfället. och nyss lyssnade jag på en annan bra låt, med markus krunegård - jag är en vampyr. super! datan börjar nog snart om nån månad att sjunga på sin sista refräng. förhoppningvis håller den till jul så får jag önska mej en ny. råkade ha sönder en av tangenterna för nån dag sen, och nu helt plötsligt så börja mitt mellanslag bli skitsegt. man får verkligen trycka ner den. sen är den ba alltmänt seg och börjar krångla med lite allt möjligt.

orkar inte skriva så mycket om skolan, var väll som vanligt. sen åkte jag och tjejerna till stan, vasaparken. lite fler folk kom dit och vi firade lite med tårta och dricka. som tjejerna så gulligt fixat! TAAACK! :D

nu har jag precis setat och läst om sony's aino.. typ recensioner. verkar som en hel del haft problem med touchen typ att den krånglat och så. men rätt många var typ nöjda ändå. men att det typ kanske skulle komma nån uppdatering man kunde fixa senare så att den funkade bättre och snabbare. men är ändå riktit sugen på en.. så kanske blir en sånn när barnbidraget ramlat in.


nej nu ska jag ta en dusch sen kolla runt på lite kläder och sånt!
hare fint, ciao! REBECCA_coolGIRL_94


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0