avril lavingne - when you're gone

hejhejhej!
Vilken jävla dag alltså, kryckorna + mina händer = (U) haha..
Vi gick på stan efter skolan, det var kul mén rena döden upplevelse med tanke på the krycks haha.

Sen åkte vi hem till mig, jag matilda och rebecca. Matilda lånade ett par brillor till imorgon, då dom ska åka till romme :'(
jaja, matilda drog lite tidigare.. jag & rebecca tjillade hihi

Måste bara säga, vilken respekt man får med kryckor haha, folk gör fri gång intill bussen och aktar sig när de går,  skulle man kunna uppleva varje dag, tänkte när de egentligen inte ens skulle märker en :)

nu ska jag lyssna på musik sen ska jag få min bild-idé ner på ett papper!
hej så länge!

 
thö school, ett tag sen nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0