duschäääääääääään

nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba mej (HAHA) men ska tydligen göra det för att spray tanningen ska sätta sig bättre, och så ska jag raka benen.. färgen kanske försvinner om jag gör det efter :S vilket jag tror det kommer göra så jag gör det idag för säkerhetsskull. och sen ska jag kolla på avsnitt 8,9 och 10 av paradise hotel sen sova!

sitter vid min systers dator så det blir en bild på mk som hon hade..
en tjejs utseende jag inte skulle tacka nej till! hon ger mej inspiration!


"ung och stolt, jag är en krigare. med tron på mej själv, går livet vidare!"
några bra ord jag läste tidigare idag!

PEACE! PEACE! PEACE!
reeeeeeeeeeebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0