faaaaaaaaaaaan

åååh haha jag blir så arg på mej själv. jag som var så glad för några dagar sen, nu ba försvann allt jag blir tokig. vill vara så glad igen. argheten börjar väll släppa och jag tappar hoppet, men vafan man får väll göra det bästa av situationen iallafall. nej nu ska jag ta tag i det, och göra mitt bästa för att bli sådär riktigt glad igen.

har snackats lite med farmor, så det blir några dagar spenderade med min älskade farmor under sportlovet, men sen kommer jag hem igen. var länge sen vi umgicks så det blir kul, och så har hon lovat lite shopping också, det gillas starkt! hon vet vad man charmar barnbarnet med haha. puss på farmor

nu ska jag duscha och fixa mej, sen lägga mej och fixa klart mitt collage med kläder. sen sleeeeeeeepa!
ciao/rebecca

hoppas på romme på lördag!!!!


saknar sommaren



satt och kollade på gamla bilder, läste gamla konversationer som av nån konstig anledning sparats. jag började känna saknad, vilket jag inte gjort nån gång sen dess. inte av själva "grejen" utan det var mer känslan jag saknade, att ha nån nära, nån som gav dem där blickarna som sa mer än tusen ord. vill känna den där känslan igen, jag får känslan nån gång ibland.. det är dem stunderna jag lägger på minnet, det är dem jag njuter av allra mest och de är dem jag längtar efter! ge mej lite hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0