fixar naglarna och kollar på OS!

sitter och fixar naglarna och kollar på os, haha för tillfället är det några som åker skridskor runt i en oval, typ som i friidrottshallen när man springer runt 200 meter. fast dem har en is-bana som ser ut så som dem åker runt på. dem åker tydligen rätt snabbt för det sa dem precis. haha. jaja ska väll gå och lägga mej är trött. är lite smådeprimerad över att det inte finns nå mer paradise hotel haha vad ska jag kolla på nu?

blev rätt nöjd med naglarna idag, satte på lite detaljer också. inte jättestorslaget men lite annorlunda mot vad jag brukar ha. OINTRESSANT, förlåt men jag är trött. venne vad jag ska skriva. så jag går väll och lägger mej.

godnatt, fred /rebecca


nu har jag inte sånna extrema detaljer, men hennes naglar är ju sjukt coola!
snacka om att lägga ner tid på´t. sjuktfint, men vissa kanske blir lite mycke men ändå riktigt häftiga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0