helt vanlig söndag!

alla hjärtans dag idag, men för mej är det en helt vanlig söndag tyvär. vet inte vad jag ska göra annorlunda för att det ska kännas som en "alla hjärtans dag". har ingen lust att göra något idag heller, haha.

idag vaknade man väll runt 11, och nu är klockan strax efter 13. har setat ett tag och fixat en kompis blogg-design. var slö så jag tog våran design som grund sen ändra jag ba lite färger och header och textsnitt och sånt.

nu ska jag klä på mej, kör på en mjukisdag idag, och en ansiktsmask ska nog hinnas med också. juste igår tvättade jag min sminkborste, vilket jag tror den behövde. har inte använt den så länge men det samlas ju ganska snabbt massa skit vilket inte är så bra för huden. men nu är den ren och fräsh!

nej nu ska jag väll ta och fixa mej, dra upp persiennerna och bädda sängen!
hörs senare! ciao, rebecca

TIPS!
här är ett tips till er som vill fixa era bloggar båda från grunden men också kanske lägga till lite roliga widgets och sånt. www.designadinblogg.se , sjukt bra sida. det är där jag har lärt mej allt om hur man fixar designen. inte för att våran är nån storslagen design, men den duger väll. funderar på att sätta mej och göra om den snart. men vi måste ju fixa en ny bild till headern. jaja ointressant, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0