ingen mer snö tack!

bort med snön nu! snääälla! inge mer iallafall, för jag vill ha vår nu. vill kunna ha vårkläder och tygskor, köra moppe och bara ha vår. för det betyder att vi kommer närmare sommaren. jaja bort med snön nu!

idag vaknade jag vid tio, låg kvar typ en halvtimme sen gick jag upp gjorde iordning frukost och satte mej och kolla tre avsnitt av paradise hotel. sen tog jag en dusch, fixade mej lite sen satte jag mej och kollade på dem två sista avsnitten av paradise hotel. så nu har jag inget att kolla på när jag har tråkigt :(

aja, sen kom pappa hem då åkte vi och köpte godis sen hem och nu har jag precis sminkat mej och fixat håret för alldeles snart kommer familjen juhlin då käkar vi middag. sen får vi se hur lång kvällen blir. kanske hinner in med ett inlägg ikväll också, får se.

och imorgon är det alla hjärtans dag!
jaja, har inga planer för den dagen.
men vi hörs sen, FRED /rebecca


(äkta google-bild) skulle inte ha nått emot att bo vid en sånn strand!
och så skulle jag byta ut moppen mot en vattenskoter elr nått haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur många läsare har ni ?:)

2010-02-14 @ 13:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0