Jag hjärta leggings!

sitter här med nymålade naglar, mörkrött! och upptäckte precis att en sömm på mina nya leggings inte var hel eller vad man säger. så jag får åka och byta imorgon. bajs! blev iallafall två par leggings som fick hoppa in i garderoben, ett par helt vanliga svarta och ett par beiga "ridbyx"-liknande leggings haha. men jag gillar dem! så fort jag får tillbaks pengarna från skolan så kan jag entligen köpa min efterlängtade klocka från ur&penn också.

sen blire ju shopping på sportlovet, hade även lite planer på att klicka hem en tröja från h&m men deras hemsida funkar ju inte så det sög ju!

men nu ska jag keka, sen packa och åka hem till pappa. hade planer på att slagga hos mamma tills imorgon, men har inge kläder, så ja. tjingciao/rebecca

(går inte att ladda upp bilder, that sucks! :@)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0