lördag med mina festisar!

tjooooooooooo! har precis fixat klart mej, sitter och lyssnar på musik, väntar på mina tjejer och taggar för fest! ääääääääääääääntligen, var ett tag sen sist... ungefär exakt en månad sen typ. ska bli ruligt!

och äntligen får jag inviga mina high heels.. skulle haft dem på nyår men för halt och för riskabelt!

juste.. var ju och solduscha idag. hehe det blev bra och det är inte helt klart ännu elr vad man säger... det tar liksom typ ett dygn för att den riktiga färgen ska komma fram. haha i ansiktet blev det äckligt fult. iallafall efter att jag hade kastat på lite smink.. liksom typ helt fläckig så jag tvättade bort skiten och sminkade om mej. så nu får jag väll ingen färg i ansiktet men hade aldrig gått utanför dörren om jag sett ut så.

nu ska jag fortsätta lyssna musik och hoppas på att tjejerna är här snart :D
ha en bra kväll/natt! ciao
rebeccaaaaaouu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0