måndag och trött

som vanligt är jag riktigt seg idag, det är ju måndag så de ska väll va så?! har vart i skolan, där hade vi typ svenska hela dagen och övade inför imorgon (nationellaprov) sen på slutet, så övade "bandet" (HAHA) alltså jag, carro, matilda, cornelia och amanda på våran låt i musiken. (uppgiften är att bilda typ som ett band och spela en låt) vi ska iallafall spela en rätt gammal låt haha, typ för nått år sen lyssnade iallafall jag sönder den (typ).

sen fortsatte vi att öva en stund efter skolan sen åkte jag hem. nu har jag precis kommit hem, har dessutom hunnit med att ringa och avboka min tid hos frisören som jag hade på onsdag (mormor klipper istället (Y). och så har jag matat mina firrar i fishville! nu ska jag mata av några paradise hotel avsnitt sen lite senare skjutsar pappa in mej till stan så blir det dansträning med matilda!

ciaaaaaaaao
/rebecca
 

 
maja och matilda, på matildas födelsedag (klicka för större bild)
BORT MED SNÖN SÅ JAG KAN ÅKA MOPPE!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: matilda

saknad!

2010-02-08 @ 18:17:08
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0