mando diao - gloria

hej hej hemskt mycket hej :)

Idag var de besök hemma hos mamma, hennes fastrar hade flygit ända uppifrån till oss!
Sen åkte jag hem till pappa, fixade mina naglar alldeles själv sen åkte vi till min låtsasmamma och låtsades att vi kunde sjunga med singstar haha!
Jag och Filip hade även kul med typ tigerbalsam under ögonen, en gammal klassiker hehe

nu ska jag kika facebook, kanske mina firrar behöver matas?
jaja, godnatt :)


här är naglarna :)
medveten om att pekfingret ser rent ut sagt fuckt up ut, är jag redan!
/caroline

Kommentarer
Postat av: matilda

Det är här du ska skriva?! ;)

2010-02-28 @ 00:38:52
Postat av: matilda

oj haha.

fan va fina!:D

2010-02-28 @ 00:39:11
Postat av: carro

hahah, taack! =)

2010-02-28 @ 16:16:12
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0