matilda

hallojsan!:)

måndagen avklarad.. nejrå så illa äre inte.
Har faktiskt varit en ganska bra dag. Helt okej i skolan.
Efter drog jag, carro & rebecca ner på stan, kika runt lite. Sen gick jag till frissan, så jäkla behövligt. Så nu har jag mittbena och hon tog en del på längden också,  skönt att få bort de slitna. Kan ju säga att jag trivs inte i mittbena, men jag är nog bara ovan, de brukar ju alltid vara så i början.
Sen trodde jag att jag skulle hinna till yoga passet men nej jag kmr dit typ 5 minuter försent -.-
De va inte nå andra pass heller. Så jag gick tillbax till stan.
Träffa Erica, Sofie och Emilia ett tag. Gick runt och kika lite på stan. Sen gick jag till dansen.
Och nu har jag äntligen kommit hem och petat i mig lite mat och tagit en dusch. Nu blir de väll att kika runt på lite bloggar m.m. Sen äre dax för ph sen kommer jag sova som en stock.

ta hand om er!



våran lilla trummis, hah:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0