matilda

skolan idag var skit seg.
Drog ner på stan me becca en snabbis sen åkte jag hem och städa lite.
Sen åkte jag, julia & mamma och käka max, de av efterlängtat. Sen åkte vi och handla. Intessant jag vet:))
Sen har jag inte gjort något speciellt.

fredag imorn:D:D:D:D:D
sista dan sen SPORTLOV, fyfan va skönt.
imorn blire iaf skridskor på idrotten. Sen funderar jag på att åka till pappa, men vi får se:)
JUSTE, min syster har uppkörning och teoriprov imorn, spännande. Hoppas verkligen hon klarar de!:D
Men varken jag eller hon tror att hon gör de, haha:( Men vi får väll hoppas. Hon kmr ju klara de någongång iaf.

Nu kan ni nog gissa vad jag ska göra? paradise hotel? JAA!



rebecca, jag, nicke & carro.
Skolavslutning -09
finns ju en del minnen från den dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0