MICHAEL BUBLÉ

hejsanhoppsan! sitter och spelar gitarr och lyssnar på musik om vartannat. lyssnar lite på michael bublé, och det var även han som fick mej att plocka fram gitarren. ni vet låten "everything" med michael... den är väldigt lätt att spela på gitarr för er som är intresserade. inga svåra baré-ackord m.m. och man behöver dessutom inget capo, tummen upp!

har inte uppdaterat så mycket dem senaste dagarna för jag inte haft tid och vart lite småsjuk. igår var det verkligen illa, började med ont i halsen, sen fick jag ont i huvudet också och det slutade med att jag hade ont precis överallt nästan. halsen, benet, huvet, nacken, axlarna och magen. tummen ner för det!

men nu mår jag iallafall bättre. och har spenderat hela dagen med min pappa och hans fru hehe. vi började med erikslund sen hälla där vi letade efter en pälsmössa haha (förklarar snart) och sen så käka vi där.

har fått för mej att jag vill ha en pälsmössa, dem är fina och så sjukt sköna och i det här vädret så är det ju inget annat än en mössa som behövs! so why not!?

lite michael bublé favoriter

Ciao! 
Rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0