muuuunday

måndag today jao! ska hoppa i säng snart. har precis duschat och kollat lite bloggar. klunkat några glas vatten och är hur trött som helst. dagen har varit helt ok måste jag väll säga, hade musik i skolan.. vilket alltid är roligt! sen kom vi äntligen igång lite med svenskan haha, vi är väll lite små sega på att komma igång antar jag! på spanskan läste vi upp våra texter om "fantasilandet" haha, ja det gick bra! så ja det har väll varit en rätt bra dag.

dansade nu på kvällen, vilket var roligt! har skjutit på att börja komma igång med träningen igen, vecka på vecka och är tyvär tvungen att skjuta på´t lite till. har ju sportlov nästa vecka, och åker alltså bort till farmor, så det får bli veckan efter. och nu måste jag verkligen göra det då! TRÄNA TRÄNA TRÄNA

jag vill men det kommer bara saker emellan.

nej nu är jag alltför trött. men juste, jag var ju på stan en snabbis efter stan och skulle byta mina leggings till ett nytt par. men det fanns såklart inte i min storlek så då skulle jag ta pengarna tillbaks. men tjejen i kassan igår hade gjort en liten tabbe och gett mej fel kvitto så jag fick ett tillgodokvitto istället av nån anledning.

jaja, GODNATT!
(hoppas på lite roligare uppdatering av mej när jag har mer tid och ork, sorry)


Kommentarer
Postat av: My

det ska fixas :D

2010-02-23 @ 09:49:48
URL: http://myvestlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0