nyfiken

just nu sitter alla föräldrar i möte med skolans vd, henrik rydberg! är riktigt nyfiken på vad som sägs, vad deras plan är, hur det kommer sluta, vem den nya rektorn är, hur dem egentligen tänkte (om dem överhuvudtaget gjorde det)?! snurrar runt massa frågor i skallen på mej.

jaja till skolan nurå, vi började med teknik.. gick rätt bra i think! sen lunch och sen hade vi hemkunskap, då bakade vi bullar och semlor. eftersom det är fettisdagen idag! själv tycker jag inte om semlor, elr jo om man tar bort det som är i, alltså grädden och de! annars så säger jag usch, då får semlorna en feting diss av mej!

efter skolan åkte jag, tilda, carro och cornelia till stan. gick runt och kikade lite. tittade delvis på jeansskjortor, men kan fortfarande inte bestämma mej för vilken färg. blå, elr ljusblå?!

sen kan jag säga att jag längtar tills barnbidraget! oouwf va skönt med pengar, men ah jag vet ju likabra som plånboken att dem kommer försvinna lika snabbt som dem kom.

nu ska jag dega lite, sen ska jag duscha sen dega lite till sen sova.. för jag är hur trött som helst!
tjing-ciao-hejsvejs! /rebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0