onsdag 24 februari

tjenaretjenare! sitter och drömmer om sommarn, fan va skönt det ska bli! ta moppen och åka och bada, sola och umgås med allt folk. vara ute sena varma sommarkvällar, liksom ute sent fast det är ljust som bara den. tälta ett antal ggr antar jag haha, ligga nere på löga och dunka musik i carros "bergsprängare" (kan inte stava till det rätta namnet haha) ååååh ge mej!

matilda har ju redan skrivit vad vi gjorde idag så det blir bara tråkigt att skriva det. men kan ju berätta vad jag gjorde... när vi vart och fikat med maja så gick vi till gina en snabbis, och nu fanns dem där leggingsen som jag lämnat tillbaks i min storlek och dessutom var dem hela. så jag la undan dem eftersom jag inte hade presentkortet med mej. ska alltså köpa dem imorgon.

sen tog jag bussen hem vid halv sju, väl hemma käka jag och efter ett tag kom calle hem från sin träning så jag satt och dryga lite med han när han käka haha, sen tog jag en lång och skön dusch. la en ansiktsmask och åt bapelsin och sen måla jag naglarna! och nu sitter jag här. ska kolla lite bloggar och kläder on tha internet. sen så ska jag soooova.

blir nog en liten hiss o diss också, men det kommer.
pussssssssssssciaotjenaretjingeling/rebecca

(förlåt men har inga roliga bilder, kommer en förklaring)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0