rubrik fattas

shit va konstiga drömmar jag drömmer?! de är nästan läskigt.
Inatt drömde jag flera stycken, blandannat att jag höll i en hårnål, en sån guldig (inte svart) & så kom becca springandes å ba "åh, vad är de där? kan man köpa sånna nu:D"
haha, de va den minst konstiga :|

jaja, kom precis hem från erikslund & hälla, var där med familjen :)
en skinnjacka från tati som kostat 1500kr blev min för 150kr, rea eller? haha

Vet inte vad jag ska hitta på resten utav dagen, äta ska jag göra före alla andra saker iallafall min mage skriiiker!
hej så länge!
/carro


Kommentarer
Postat av: matilda

vaaa? din lilla skitunge??

150kr:O:O? fyfan!

jag behöver också en ny!?

finns de många för sånt där drömpris??:D

2010-02-28 @ 21:31:17
Postat av: carro

haha japp, vart 150kr, de va rea på rea på rea? haha nä men typ :)

nä fanns inte alls många kvar, så var bara tvungen att köpa den ;D

2010-02-28 @ 22:31:50
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0