sportlov!

orkade inte gå in på datan nåt igår. Men dagen va väll ungefär som vanligt.
MIN SYSTER KLARADE DE, SÅ NU HAR HON KÖRKORT!:D grattis jullan!
stor fördel för mig, de blir väll hon som hämtar mig på nätterna i fortsättningen, gillas!

åkte iaf till pappa på kvällen. Lite fredagsmys me la familla här i borlänge.
Och idag har jag varit ut på en långprommis med pappa och helene. Och sen har jag inte gjort nåt speciellt.
Får väll se hur jag spenderar kvällen, pappa och helena är borta ikväll. Camilla har väll lite fest här, senare ska väll dom vidare ut på krogen. Hon fyller ju för fan 19bast på tisdag, gamling :D

blir ingen bild, eftersom jag inte är vid min data.

så hand om er.

/
matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0