TISDAG 23 FEBRUARI!

sitter och lyssnar på the climb med Miley Cyrus, nice låt tycker jag! har precis skrivit klart mitt cv, ska mejla iväg det till mamma så får hon fixa stavfel och ge förslag om jag borde lägga till något. sen är det ända jag saknar en seriös bild på mej själv, så får väll snacka med min syster så får hon ta och fota mej lite (haha)! alltid lika roligt, verkligen (ironisk till 110%) menmen!

idag var det ju tisdag, alltså rätt rolig dag i skolan. med musik, och sånt kul. efter skolan fick jag skjuts av matildas mamma till stan, tog bussen hem och käkade. slängde mej framför datan, men det blev en ganska kort stund. för sen plockade jag fram gitarren. spelade väll nån timme, sen hjälpte jag pappa med maten, stog och rullade köttbullar. käkade och sen skrev jag mitt cv! äntligen är det klart. måste ut med det så fort som möjligt, till alla affärer och icabutiker haha.

nej nu ska jag klunka några glas vatten och sen sova. måste ge mej själv en klapp på axeln som faktiskt har börjat komma i säng i tid haha. hare fint, tjing-ciao!

rebecca


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0