tjalalala!

tjenare, sitter och läser lite bloggar, kollar facebook och är jättetrött. längtar efter att ta en dusch, vilket jag ska göra snart. dagen har väll varit rätt okej, skola sen åkte jag och carro hem till mamma för att hämta mina skridskor som hon skrev. sen åkte jag hem till pappa, drack varm choklad och satte mej vid datan.

imorgon är det fredag, alltså helg! alltså snart romme, skojsigt! imorgon är det skridskor på idrotten, haha ska väll bli ganska kul! sen åker jag hem till mamma imorgon också. carro får kryckor idag, stackaren som har sin jobbiga häl!

läste en blogg, där jag hörde den här låten. som var sjukt bra, så jag delar med mej! :)

tillägnad alla i haiti!

ikväll är det glee! tummen upp
freeeeeeeeed/rebecca


Kommentarer
Postat av: matilda

åh va fin video:)

2010-02-18 @ 19:21:30
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0