trött och superglad!

hejsvejs! är hur trött som helst vilket är riktigt bra haha så jag somnar på engång så jag slipper ligga som igår, och inte kunna somna på över en timme -.- segt! sen är jag jätteglad hihi, skrev ju redan igår att jag var glad.. men idag har det flytit på ännu bättre. allt ba fixar sej tillslut om man verkligen vill.

jag litar på min magkänsla och den har lyckats ha rätt hittils, så jag fortsätter att "köra" på den! jahapp då blir det bjursås imorgon med klassen, ska bli kuuuuul! skulle egentligen dragit med pappas familj till sälen från torsdag till söndag men känner för att stanna hemma pga olika anledningar. hade varit riktigt kul där också, men nu sa min magkänsla att jag vill vara hemma ;) haha så då kör vi på de!

vi blir ju i bjursås några dagar så vi kommer hem på torsdag kväll.. så det blir väll ingen uppdatering förns då elr på fredag.

men ni får ha det så bra här hemma!
seeeeeeeeeeee yaa!
ciao - fred - puss
/rebecca


min älskade klass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0