JASON MRAZ - DETAILS IN FABRIC

är de bara min facebook som inte funkar eller?

den storslagna dagen är över! haha nej, inte alls så var det.. jag käkade med familjen på pizzahut lite sådär spontant sen fick jag även ett gulligt kuddfodral av far min på morgonen +trisslotter :-)!

imorgon ska jag vara i skolan vid 8, mamma ska med också.. nästan allas föräldrar ska med imorgon, pga det vi fick reda på i fredags. 70-80 ungdomar i klass 6-9 gick väl hem upprörda den eftermiddagen.. nä jag orkar inte skriva nu heller.

ska fixa lite bilder nu sen kika efter "monster" haha, de har blivit någon tvångstanke sorligt nog. inte att kolla under sängen utan utanför rumsdörren hehe :(

puss&godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0