vaniljcola, soldusch och paradise hotel!

idag sov jag till typ tolv, kom upp vid halv ett. sen har jag segat hela dagen och kollat dem två första avsnitten av paradise hotel som alla snackar om, och jag har istortsätt bara ignorerat allt snack för jag inte fattat ett skit. men tänkte att jag iaf kunde kolla efter vad det var för nått när jag hade tid. det var väll inte så jättedåligt hehe, tänkte först bara kolla på första avsnittet men satte igång de andra direkt efter och ska snart klicka igång ett tredje.

det blev liksom så att man ville fortsätta att kolla för att se hur det gick och bla bla bla. antar att man blir lite fast i det. sen ringde jag mamma och frågade om vi kunde åka iväg och sola.. och det blev ett långt samtal om att det inte är så "bra" för kroppen o.s.v. men kom sen fram till att jag kunde åka och sol-duscha istället för då blir man brunare plus att det inte är farligt över huvud taget. det kostar ju lite mer menmen..

så vi åkte till ett ställe på klockartorpet där vi visste att dem hade soldusch... men de var stängt. sen åkte vi till helskön-dagspa men dem hade stängt 5 minuter innan vi kom. så vi åker dit imorgon istället :)

ska äntligen bli lite brunare! :D

nu sitter jag med en burk vaniljcola (som var rätt gott!), mamma och jag tänkte samma sak när vi såg dem i affären... "låter äckligt, men värt att testa" så vi köpte två burkar vaniljcola och två burkar körsbärscola.. men körsbärsgrejen smaka SKIT rent utsagt!

nej nu ska jag ta fram mitt naturgodis och kolla på det tredje avsnittet av ph!
pussssssssssssss
/rebeccaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: matilda

ph :D

2010-02-05 @ 22:33:37
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: rebecca

wiiiie :D

2010-02-05 @ 23:19:05
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0