C'

tjaaaaaa

helgen har vart rätt icke-lugn, min lillebror har åkt fram & tillbaka från akuten pågrund av sin mage han har haft ont i men idag kom han hem, efter en natt på sjukan.
själv sov jag 2½(?) timme inatt, jag och min låtsaspappai kom hem mitt i natten, sen skulle jag upp i tid till skolan.

imorgon är de "prova på" dag hos västerås fria gymnasium, de är räddningsgrejer på fågelviken om jag minns rätt hehe. Jag får se om jag honkar, de skulle va skitkul och spännande men jag är så förkyld och trött.
jaja, vi får la se :)

nu ska jag sova, godnatt<3 

fredag - sjukgymnasten 13.10
(påminelse till mig själv, förra gången=1h försenad haha)


Kommentarer
Postat av: matilda

hahah fågelbacken heter de väll:d

2010-01-11 @ 22:04:18
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahahha ja såg nu vad jag skrivit, lite trött kanske :D

2010-01-12 @ 18:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0