c'

tjatjatja!
dagen har bara varit nice :) martin min barndomsvän +hans lillasyster & mamma var här. De vart wii och lite så :D

Gymnasievalet är klart också! ett val gjorde jag, barnofritid - samhäll! jag valde 1 dels för att jag vet verkligen inte vad jag skulle kunna tänka mig som andra handsval, sen sa fia våran syv-tant (haha) att de behövs bara göras ett val för min del, jag kommer att komma in sa hon. Så nu hålls tummarna ;)

Ska ta och åka hem till pappa nu, ny vecka imorgon! På tisdag ska vi åka till bjursås hela klassen, åttorna och jag hihi. shit va kul. pulka åkning å grejer!

tänkte lägga ut en bildbomb sen med failade bilder, haha dom är alltid kul!
pysåkrom



gammal bild, romme med kunskapsskolan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0