c' italobrothers - stamp on the ground

vi var på rudbeck idag, kollade in barn&fritid :)
de verka helt ok, inte för vi va där länge och fick värsta inblicken hur en dag var men ja. vi var där typ en timme? haha

sen drog jag till mammas jobb, träffa en läkare där. jag har väldi pröblem me helen min. nä, men för tre år sen typ fick jag inflammtion i min hälsena, sen dess har de vart fram&tillbaka men nu, fyfan asså, jag vill inte gå. Men jag fick medecin, vi får se om de funkar.. inget hittils har funkat (kryckor, läkarbesök, övningar, sjukgymnast)
jajaja :)
var på stan innan jag drog till mammas jobb!! (haha)

idag lossnade mina lösnaglar, fem veckor(?) höll dom :D nu orkar jag inte gå och fixa nya, skulle bli tredje gången så nu sitter jag & målar naglarna, haha de är skitkul, har inte gjort de på as länge :-)
ska fortsätta, ena handen har nog torkat nu haha
tjing





märks bildbristen? ..nää
äkta google.bild HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0