c' jason mraz - life is wonderful

hej våra kära läsare!

Dagen började på stan med mamma, hem följde ett par örhängen, en tröja, och även en skidjacka jag fick av mina päron! tack mor och far om ni läser detta haha

sen åkte jag hem, till pappa.. vi åkte till ikea. Jag ska göra om mitt rum hos mamma så då drog jag med pappa dit eftersom mamma inte orka (dom är skilda). Ett överkast och en sänglåda (?) ..kommer inte ihåg om de kallades så, en låda man har under sängen är det iallafall haha.

På kvällen kom matilda&rebecca ett tag, sen gick jag till min låtsasmamma. Vi kollade på sommaren med göran fastän jag redan sett den, annars gjorde vi inte så mycket. Skrattade åt Filip.. hahah han kan göra alla glada :)

Nu ska jag kika på internet, och imorgon ska jag välja gymnasium!
hejdo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0