moppe ja tack, elr?

skola idag
-teknik
-musik
-hemkunskap
sen åkte jag ner på stan med becca, jag köppte en jacka.
Sen åkte vi och mötte upp carro på friskis och tränade.
Nu sitter jag och väntar på mat och dör snart av hunger!:(

juste har glömt & berätta att min pappa har köppt en moppe åt mig:D
eftersom min blev snodd ville han egentligen inte vara med och betala en ny, så jag skulle behöva betala själv plus lite av mammas hjälp.
Men sen hitta han en begagnad bra moppe för bra pris, men jag var inte så intresserad, sen köppte han den ändå. Och sa att om jag vill får jag den typ, fast sen när den ska säljas går pengarna till han. Så om jag vill ha den nu så står den i pappas garage klar att köra, lite frästande äre ju..
Kan ju säga att mina ca: 8tusen som skulle gått till lås, moppe hjälm och blablabla, kmr jag kunna göra massa annat för ifall jag vill ha den här pappa har fixat..
Svårt val de där, får fundera på de mer.

imorn blire rudbeck, en kvart mer att sova, TUMMEN UPP FÖR DE!:D

Nu ska jag bjuda på nåra fina bilder från hemkunskapen idag=)

nicke&markus


rebecca&markus

hare bra!

pyssen&kramisen
/matilda

Kommentarer
Postat av: rebecca

hej jag heter rebEcca! hejdå :*

2010-01-26 @ 19:38:46
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: matilda

haaha ojsan,

hej jag heter berta och kan inte stava min vb:s namn!

ILLA!

2010-01-26 @ 19:42:20
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0