Fasiken va skönt!

ååååååååh va skönt! nu är gymnasievalet kirrat o klart, liksom behöver inte tänka på de mera! men kan inte säga att det var så lätt som jag trodde. det var en hel del småval som skulle göras i ansökan vilket jag hade lite svårt att bestämma mej för. men nu är det klart, tummen upp! gjorde faktiskt bara två val, alltså ett första och ett andrahandsval.. kändes ovärt att göra ett tredje när jag inte hade någon aning om vad jag ville ha där och när jag typ är väldigt säker på att jag kommer in på mitt första och andrahandsval.

så nu har man setat i en och en halvtimme och gjort gymnasievalet så nu är jag hur hungrig som helst. så tar väll och stoppar nått i magen sen tar jag en dusch och börjar fixa mej.

vid 4 blir det hockey med la familia vik - borås som spelar. sen måste jag dra till mamma och hämta lappen med mina gymnasieval som hon skrivit på, så att jag kan lämna den till fia! och så måste jag leta efter mina skidbrillor -.-

btw... så blev jag ännu en gång påminnd om sommarjobb när jag läste att matilda skulle skriva ett cv. men eftersom carro inte svarat på min fråga :P ?! så tar jag och skriver ett jag med, så man kan lämna ut till ställen där jag kan tänka mej att jobba.

nej nu är jag för hungrig för att skriva mer

b l o g   u   l a t e r !

/rebecca



me and my sweeties @ jespers place!
nyåååååår


Kommentarer
Postat av: carro

tjaa, jag har glömt! han ska fråga ännu en gång på tisdag om dom kan ta emot tre flicks ;) plus när &sånt.

2010-01-31 @ 13:03:10
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: matilda

åh vad skönt att ha valet över, jag har ju mitt kvar jag.

hoppas de känns bra nurå:D!

2010-01-31 @ 13:09:30
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: rebecca

carro: haha tja! godmorgon! goddag! okej nice-igt, brabra!



matilda: ah j*vligt skönt! ah det känns toppen! :D

2010-01-31 @ 13:13:46
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0