hallon och hits for kids!

grymt skön kombination! haha känner mej som ett litet barn på nytt! nej men min lillebror skulle sova och han måste ha musik så då får jag stå ut med några gamla godingar från hits for kids i fem minuter sen kan jag stänga av haha!

jaja, nu sitter jag och chattar med julia och får veta massa om rudbeck. låter riktigt bra faktiskt, ångrar inte mitt val en sekund! inte för att någon tycker det låter lockande med prov, läxor, förhör och sånt men det är väll det som är skola right? ;)

dagen har spenderats som jag skrev tidigare, vid datorn och gymnasieval sen fixade jag mej och så gled jag och papsen iväg på hockey! 3-2 till VIK, härligthärligt!

sen när jag kom hem käka jag och sen började jag packa inför bjursås. så nu är typ hälften packat ska packa lite till nu sen resten på tisdag morgon!

nej nu ska jag fixa lite annat stuff!
ciaaaaaaaaao
/rebecca


  
really nice - me like - i want

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0