hiss&diss


-människor som visar respekt!
-och människor man kan lita på och är lättsamma att prata med.
helt enkelt folk man kan gå till när man behöver lätta på hjärtat, hahaha de där lät för vuxet för att vara mig..
-andra avenyn


-snö, de va jätte mysigt till en början, men nu äre de bara jobbigt, smink som rinner, hår som krullar sig och kallt som jag vet inte vad. 
-otrevliga personer
-beslutsångest,
usch vad jag hatar beslutsångest, jag är en sån människa att jag alltid har skit svårt att ta beslut, så j'vla drygt!


kom inte på nå mer nu.
Sitter här och fyser så nu ska jag krypa ner under ett varmt täcke brevid ett kokhett element och kika på andra avenyn.

pyss&kram♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

och det är nästan läskigt hur "lika" vi är på sätt och viiiis. hehe skulle nog kunna säga att om jag gjort en egen hiss&diss lista idag hade den typ sätt ut precis likadant :P :D

2010-01-27 @ 22:55:30
URL: http://triobloggen.blogg.se/
Postat av: matilda

haha jasså:D?

de är väll drf vi går ihop så bra då. Tur är väll de:))

2010-01-28 @ 07:39:23
URL: http://triobloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0