http://www.youtube.com/watch?v=hVe-wIiVr2s

hejhopp!:)

jag har varit jätte dålig på att uppdatera men har varit så sjukt trött efter skolan hela veckan.
igår va de iaf skola som vanligt. Sen åkte jag & tjejerna ner på stan kika runt lite och fika hihi.
sen åkte vi hem till becca och bara tog de lungt och spelade bandhero, kulkul.
kom väll hem runt tolv, så jäkla trött.
idag har jag bara tagit det lungt, får se om de blir en "innedag" elr om jag hittar på nå.
Tror iaf jag ska se somaren med göran med mamma nu. har hört att den är riktigt bra!
på måndag har vi studiedag, så jäkla skönt!
ni får hare så bra!
ciaooo!♥

saknar falun -09!!
(för större bild, klicka på bilden!)

/matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0