I feel great!

ba helt liksom plötsligt är jag på topp, mår ba liksom bra! kommer på mej själv med att jag sitter och ler åt ingenting och jag vet inte känner mej ba allmänt glad, positiv och ja haha allt är rätt!.. och allt med gymnasiet känns också hel rätt!

vet inte om det bara är jag, men tycker faktiskt det ska bli riktigt kul att börja gymnasiet. längtar! känns lite som att starta om på nå sätt haha. liksom man börjar på tre nya år. med nytt folk. ny skola och allt blir liksom på sätt och vis nytt. antingen blir det mycket bättre elr så blir det katastrofalt. men jag har en känsla av att med den inställning jag har idag så kommer det bli rätt bra!

MEN... (där kom "men:et") fyfan när man ska lämna klassen.. kommer inte bli roligt! jag trivs så sjukt bra i den nya klassen. killarna som kan sitta och muppa sig som fan, så man garvar tills man nästan avlider. och tjejerna och våran internhumor! inget slår det! och alla rörelsepassen.. dem är också nått man kommer sakna! kommer sakna allt!

men haha, ja vad ska man göra?! förhoppningsvis fortsätter vissa av oss att hålla kontakten och träffas! men iallafall... som sagt. jag mår toppen och nu ska jag försöka må så här ett bra tag. haha

hoppas ni också mår bra!
FRED MINA VÄNNER, FRED!
nu ska jag sova :*

reeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeebecca

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0